Skip to content
Düşün ve Kalk

Düşün ve Kalk

Sorumlu, şahsiyetli ve bilinçli bir insanlık için…

  • Yazarlar
  • Kur’an Araştırmaları
  • Analiz
    • Çeviri/Haber
    • Yazılar
  • Gündem
    • Türkiye
    • Dünya
  • Kültür/Sanat
    • Denemeler
    • Seyahat
    • Şiir
    • Hikaye
    • Sinema
    • Spor
  • Bilim
  • Tarih
  • Coğrafya
  • Röportaj
  • Videolar
İlgi Çekenler
  • Tanrı Konuşmaz Anlatır
  • Atalet Üzerine
  • Kur’an Günlüğüm 2
  • Kurtuluşa Erenler Kimlerdir?
  • Kadir Kıymetli Olmaktır

İzmirli

Hikaye 

Elena – II

11 Ocak 2026 Ahmet Hayri ALTUN 0 yorum Ahmet Hayri Altun, Cevdet Yılmaz, dayı, eğlence, Elena, Elena 2, hikaye, İzmirli, yeğen

Dayım tuttuğu kütük evin fiyatı kabarmasın diye yemekli anlaşmamış. Her sabah uyandığımda beni ekmek almaya gönderir. Evin bir amelesi var

Devamını oku
Denemeler Hikaye 

Elena – I

31 Aralık 2025 Ahmet Hayri ALTUN 0 yorum Ahmet Hayri Altun, aile, alman, baba, Cevdet, dayı, deniz, Elena, ganyan, İzmirli, karizma, mavi terlik, Olympos, sahil, simit, tatil, terlik

Babam işten geldiğinde kapıyı anahtarıyla açıp içeri girdi. Ben o sırada camdan dışarıyı seyrediyordum. Annem tohumunu Amazon’dan satın aldığı siyah

Devamını oku

E-posta Aboneliği

Yeni yazılardan anında haberdar olun

Beğenilenler

Dışarıdan Görünen

Dışarıdan Görünen

11 Mart 202211 Mart 2022 Düşün Ve Kalk 0
Emek Ve Akıl İşçiliği

Emek Ve Akıl İşçiliği

1 Mayıs 20202 Mayıs 2020 Yasin KONYA 0
Osman Emmi’yi Uğurlarken

Osman Emmi’yi Uğurlarken

30 Mayıs 202030 Mayıs 2020 Neslihan Hümeyra 0

Yorumlar

  • M.Akif DOĞAN / Gece Kemiriyor Zihnimi: “Bir milyarderin ağzından çıkan sözlere verilen değer ile saf ve temiz duygularla kaleme alınan sözlerin değerini ne o milyarder bilebilir…” Mar 24, 02:53
  • Eda TAŞKIN / Atalet Üzerine: “Maun suresindeki bu teşvik…Çok iyi bir tespit bence o yüzden odağı dağıtmak istemem sadece dikkat çekmek istediğim nokta Peygamberin çabasını…” Şub 22, 11:34
  • Eda TAŞKIN / Sorulara Cevaplar: “Teşekkürler katkınız için. Ruhu oluşturan parçaları hangi sınıf 5 ‘e ayırmış acaba? 6 ya da 7 olabilir mi?Hangi sınıf çizmiş…” Şub 22, 09:18
  • Eda TAŞKIN / Benliğim ve Ben: “Bence zararı olmaz faydası umulur.Orta bir hal ile davranmak ,tercih yapmak…Ne bir digerinden ustun gibi ne de alcak gibi olduguna…” Ağu 20, 11:01
  • Hüseyin DURAK / Benliğim ve Ben: “Umarım değişiveriyordur böyle ufak dokunuşlarla ☺☺” Tem 18, 22:53

__

  • Oturum aç
  • HAKKIMIZDA
  • İLETİŞİM
Düşün ve Kalk