Skip to content
Düşün ve Kalk

Düşün ve Kalk

Sorumlu, şahsiyetli ve bilinçli bir insanlık için…

  • Yazarlar
  • Kur’an Araştırmaları
  • Analiz
    • Çeviri/Haber
    • Yazılar
  • Gündem
    • Türkiye
    • Dünya
  • Kültür/Sanat
    • Denemeler
    • Seyahat
    • Şiir
    • Hikaye
    • Sinema
    • Spor
  • Bilim
  • Tarih
  • Coğrafya
  • Röportaj
  • Videolar
İlgi Çekenler
  • Tanrı Konuşmaz Anlatır
  • Atalet Üzerine
  • Kur’an Günlüğüm 2
  • Kurtuluşa Erenler Kimlerdir?
  • Kadir Kıymetli Olmaktır

eğlence

Hikaye 

Elena – II

11 Ocak 2026 Ahmet Hayri ALTUN 0 yorum Ahmet Hayri Altun, Cevdet Yılmaz, dayı, eğlence, Elena, Elena 2, hikaye, İzmirli, yeğen

Dayım tuttuğu kütük evin fiyatı kabarmasın diye yemekli anlaşmamış. Her sabah uyandığımda beni ekmek almaya gönderir. Evin bir amelesi var

Devamını oku
Denemeler 

Anın Tadını Çıkarmak

20 Ekim 202229 Eylül 2023 Düşün Ve Kalk 0 yorum anın tadı, ayet, eğlence, hayat, oyun

  Eskilerin ifadesiydi: “Felekten bir gün çalmak”, güzel vakit geçirmek ya da “Hayattan kâm almak” günümüz insanı için, her gün

Devamını oku

E-posta Aboneliği

Yeni yazılardan anında haberdar olun

Beğenilenler

Bir Cennet Olmalı, Bazı İnsanların Ağırlandığı

Bir Cennet Olmalı, Bazı İnsanların Ağırlandığı

22 Aralık 202123 Aralık 2021 Neslihan Hümeyra 0
Kusur Bulma Kusurunu Bul

Kusur Bulma Kusurunu Bul

15 Kasım 202015 Kasım 2020 Hüseyin DURAK 0
Hayatın İçinden Faşizan Nağmeler

Hayatın İçinden Faşizan Nağmeler

17 Eylül 202215 Eylül 2022 Neslihan Hümeyra 0

Yorumlar

  • M.Akif DOĞAN / Gece Kemiriyor Zihnimi: “Bir milyarderin ağzından çıkan sözlere verilen değer ile saf ve temiz duygularla kaleme alınan sözlerin değerini ne o milyarder bilebilir…” Mar 24, 02:53
  • Eda TAŞKIN / Atalet Üzerine: “Maun suresindeki bu teşvik…Çok iyi bir tespit bence o yüzden odağı dağıtmak istemem sadece dikkat çekmek istediğim nokta Peygamberin çabasını…” Şub 22, 11:34
  • Eda TAŞKIN / Sorulara Cevaplar: “Teşekkürler katkınız için. Ruhu oluşturan parçaları hangi sınıf 5 ‘e ayırmış acaba? 6 ya da 7 olabilir mi?Hangi sınıf çizmiş…” Şub 22, 09:18
  • Eda TAŞKIN / Benliğim ve Ben: “Bence zararı olmaz faydası umulur.Orta bir hal ile davranmak ,tercih yapmak…Ne bir digerinden ustun gibi ne de alcak gibi olduguna…” Ağu 20, 11:01
  • Hüseyin DURAK / Benliğim ve Ben: “Umarım değişiveriyordur böyle ufak dokunuşlarla ☺☺” Tem 18, 22:53

__

  • Oturum aç
  • HAKKIMIZDA
  • İLETİŞİM
Düşün ve Kalk