Skip to content
Düşün ve Kalk

Düşün ve Kalk

Sorumlu, şahsiyetli ve bilinçli bir insanlık için…

  • Yazarlar
  • Kur’an Araştırmaları
  • Analiz
    • Çeviri/Haber
    • Yazılar
  • Gündem
    • Türkiye
    • Dünya
  • Kültür/Sanat
    • Denemeler
    • Seyahat
    • Şiir
    • Hikaye
    • Sinema
    • Spor
  • Bilim
  • Tarih
  • Coğrafya
  • Röportaj
  • Videolar
İlgi Çekenler
  • Tanrı Konuşmaz Anlatır
  • Atalet Üzerine
  • Kur’an Günlüğüm 2
  • Kurtuluşa Erenler Kimlerdir?
  • Kadir Kıymetli Olmaktır

maneviyat

Denemeler 

24

7 Şubat 20235 Şubat 2023 Ferdi YAPICI 0 yorum 24, doğum günü, dünya, huzur, insan, maddiyat, maneviyat, ömür, yaşam, yeni yaş

Bugün hayattaki 24. yılıma giriyorum. Biraz klişe olacak; ama gerçekten yıl dönümleri konusunda hiç meraklı değilim ve olağanüstü muamelesi yapamıyorum.

Devamını oku
Analiz 

Üretim Odaklı İş Ahlakı ve Tekdüze İnsan

2 Eylül 2022 Ferdi YAPICI 0 yorum benlik, endüstri, hayat, insan, iş ahlakı, işçi, maneviyat, tekdüzelik, toplum, tüketim, üretim, üretim odaklı iş ahlakı ve tekdüze insan

Mutluluğun ölçüldüğü araştırmalarda ilk sıralarda en zengin ülkeler değil, vatandaşların birbirine en fazla güvendiği ülkeler bulunuyor. Normal standartlar çerçevesinde düşündüğümüzde

Devamını oku

E-posta Aboneliği

Yeni yazılardan anında haberdar olun

Beğenilenler

Birlikte Yaşayabilmek

Birlikte Yaşayabilmek

4 Ekim 20224 Ekim 2022 Hüseyin Mecit BEŞİK 0
Selamet Cami

Selamet Cami

19 Ocak 202225 Ocak 2022 Yasin KONYA 0
S.O.S. Üzerine

S.O.S. Üzerine

21 Şubat 202021 Şubat 2020 Mustafa Türen 0

Yorumlar

  • M.Akif DOĞAN / Gece Kemiriyor Zihnimi: “Bir milyarderin ağzından çıkan sözlere verilen değer ile saf ve temiz duygularla kaleme alınan sözlerin değerini ne o milyarder bilebilir…” Mar 24, 02:53
  • Eda TAŞKIN / Atalet Üzerine: “Maun suresindeki bu teşvik…Çok iyi bir tespit bence o yüzden odağı dağıtmak istemem sadece dikkat çekmek istediğim nokta Peygamberin çabasını…” Şub 22, 11:34
  • Eda TAŞKIN / Sorulara Cevaplar: “Teşekkürler katkınız için. Ruhu oluşturan parçaları hangi sınıf 5 ‘e ayırmış acaba? 6 ya da 7 olabilir mi?Hangi sınıf çizmiş…” Şub 22, 09:18
  • Eda TAŞKIN / Benliğim ve Ben: “Bence zararı olmaz faydası umulur.Orta bir hal ile davranmak ,tercih yapmak…Ne bir digerinden ustun gibi ne de alcak gibi olduguna…” Ağu 20, 11:01
  • Hüseyin DURAK / Benliğim ve Ben: “Umarım değişiveriyordur böyle ufak dokunuşlarla ☺☺” Tem 18, 22:53

__

  • Oturum aç
  • HAKKIMIZDA
  • İLETİŞİM
Düşün ve Kalk