Skip to content
Düşün ve Kalk

Düşün ve Kalk

Sorumlu, şahsiyetli ve bilinçli bir insanlık için…

  • Yazarlar
  • Kur’an Araştırmaları
  • Analiz
    • Çeviri/Haber
    • Yazılar
  • Gündem
    • Türkiye
    • Dünya
  • Kültür/Sanat
    • Denemeler
    • Seyahat
    • Şiir
    • Hikaye
    • Sinema
    • Spor
  • Bilim
  • Tarih
  • Coğrafya
  • Röportaj
  • Videolar
İlgi Çekenler
  • Tanrı Konuşmaz Anlatır
  • Atalet Üzerine
  • Kur’an Günlüğüm 2
  • Kurtuluşa Erenler Kimlerdir?
  • Kadir Kıymetli Olmaktır

rıhtım

Denemeler Kültür/Sanat 

Rıhtımdaki Hülya

31 Ekim 202231 Ekim 2022 Yasin KONYA 0 yorum hatıra, Hülya, ismet özel, liman, rıhtım, süt

Hani seninle rıhtıma gidip rıhtımdan aşağı ayaklarımızı sallayacaktık ya… Şimdi sanki buluşma yerine söz verdiği saatte gelmemiş olmanın ya da

Devamını oku
Denemeler Kültür/Sanat 

Belki Bir Gün Rıhtımda…

27 Aralık 202010 Ocak 2025 Yasin KONYA 0 yorum asya, beklemek, boğaz, meltem, öğrenmek, rıhtım

Güzel kızım. Güzel diyerek başlamak istiyorum, her babanın kızı kendine nasıl güzel geliyorsa sen de bana güzel geliyorsun. Aceleci bir

Devamını oku

E-posta Aboneliği

Yeni yazılardan anında haberdar olun

Beğenilenler

Feylesof Eziz

Feylesof Eziz

1 Aralık 20216 Aralık 2021 Yasin KONYA 0
Savaşmak mı Teslimiyet mi?

Savaşmak mı Teslimiyet mi?

15 Aralık 202015 Aralık 2020 Neslihan Hümeyra 0
Erken Vazgeçmek ve Masumiyet Üzerine

Erken Vazgeçmek ve Masumiyet Üzerine

27 Temmuz 202027 Temmuz 2020 Hüseyin DURAK 0

Yorumlar

  • M.Akif DOĞAN / Gece Kemiriyor Zihnimi: “Bir milyarderin ağzından çıkan sözlere verilen değer ile saf ve temiz duygularla kaleme alınan sözlerin değerini ne o milyarder bilebilir…” Mar 24, 02:53
  • Eda TAŞKIN / Atalet Üzerine: “Maun suresindeki bu teşvik…Çok iyi bir tespit bence o yüzden odağı dağıtmak istemem sadece dikkat çekmek istediğim nokta Peygamberin çabasını…” Şub 22, 11:34
  • Eda TAŞKIN / Sorulara Cevaplar: “Teşekkürler katkınız için. Ruhu oluşturan parçaları hangi sınıf 5 ‘e ayırmış acaba? 6 ya da 7 olabilir mi?Hangi sınıf çizmiş…” Şub 22, 09:18
  • Eda TAŞKIN / Benliğim ve Ben: “Bence zararı olmaz faydası umulur.Orta bir hal ile davranmak ,tercih yapmak…Ne bir digerinden ustun gibi ne de alcak gibi olduguna…” Ağu 20, 11:01
  • Hüseyin DURAK / Benliğim ve Ben: “Umarım değişiveriyordur böyle ufak dokunuşlarla ☺☺” Tem 18, 22:53

__

  • Oturum aç
  • HAKKIMIZDA
  • İLETİŞİM
Düşün ve Kalk